tisdag 27 maj 2008

Sovdags?

Egentligen, ja. Men jag drar mig för det. Vet inte varför riktigt men. Det blir bara inte. Antingen orkar jag inte eller så är jag för pigg. Och så gillar jag fortfarande inte att sova i en tom säng..

Sen sitter jag och tycker synd om min stackars hals. Vet inte varför den känns som en grusgång, känner mig inte speciellt förkyld i övrigt. Vill inte sova med den iaf. Så då sitter jag här istället. Inte för att jag tror att det hjälper, men jag vet nog inte det själv.

Och jo, jag är lite trött nu. Ska väl försöka ändå. Har ju "lång" dag imorn. Sen snarare. Och bedömningssamtal med LLU/handledaren på förskolan. Tror inte det kommer något negativt, men det känns ändå lite.. ja.. Jag vet inte. Gillar inte att vara i centrum så. Ser inte fram emot redovisningarna nästa onsdag heller. Men det handlar även lite om att jag inte riktigt greppar det där med pedagogisk dokumentation. Sent att komma på det nu.. Men ja. Det får bli som det blir helt enkelt. Meningen är väl att vi ska lära oss nu, så det kan ju inte vara såå höga krav.

Inga kommentarer: