måndag 12 maj 2008

Problemet löst

Tror jag funnit lösningen till att få hunden ur soffan.. Kanske..
När jag kom hem en sväng mellan praktik och jobb idag så fann jag henne liggandes nedanför soffan, med huvudet på en prydnadskudde.. :P
Letade rätt på en undanstoppad kudde och la den nedanför soffan.. och allt är som det ska med filt och kuddar i soffan. Så jag tror det funkade.

Lite knasig är hon när det gäller maten också, äter inte om hon är ensam. Aldrig. Och när jag var hem en sväng innan jobbet idag så slutade hon äta direkt jag slutade kolla på :P

Hon är alltså i alla ovanstående fall hunden.


Förresten saknar jag Tindragumman så jag nästan börja gråta när vi var på promenad nyss jag och Lady. De är ju på Öppna förskolan nu, hela förskolan/dagiset, eftersom de byter panel i deras lokaler.... Vilket innebär att jag och Lady passerar "dagis" varje dag, då vår vanliga promenad går förbi gatan. Jobbigt... Ska bli såå underbart att hämta imorn. Men först plugga också.. blä. Less är jag.

Inga kommentarer: