onsdag 7 maj 2008

Gullunge

Helt otroligt. Tindra sitter så tyst i soffan. Nyss ville hon inte se, men jag var visst tvungen att läsa klart något i Fade's blog innan jag kunde hjälpa henne. Och ungen som så gärna ville cykla. Fick bära en gråtande unge till bilen imorse eftersom hon sov så länge och tog tid på sig att kliva upp. Stackars lillgumman. Surade in på dagis.

Nu tog jag nästan en halvtimmes paus i skrivandet här, Tindra pysslar och ger mig en massa presenter. En påse tror jag det var, som man kan ha godis i, en sisådär 2-3 stycken :) och nu visar hon en liten hoprullad sak som tycligen ska ha mellan brösten. "Den här är också nå kläder, så du måste ha den i garderoben." Och det löns inte diskutera med henne heller, måste slänga saker sen. Imorgon är de bara helt mystiskt försvunna.

Inga kommentarer: