tisdag 24 juni 2008

Bäbis?

Ja, min bäbis är ute och åker barnvagn nu iaf. Roligt värre :P
De har lekt hela dagen, mer eller mindre nu. Kul att hon hittat en kompis som bara bor nåra meter bort.
Snart far hon iväg också... Farmor och farfar ville ha henne lite, så jag blir barnledig till imorn kväll. Sen får jag hem henne en natt innan det är pappahelg, och jobbhelg för min del.

Usch. När jag och Lady var ut imorse hittade vi två halva fåglar :( Lady såg först en och gick fram ca 1 m ifrån och betraktade den. Stackarn hade inga fjädrar på rumpan osv... helt naken där bak.
Lite senare hittade vi en till, som inte var lika blodig, men som studsade fram över marken.

2 kommentarer:

.... sa...

men hua, stackars fåglar :S

malle sa...

ja, verkligen.. :(
har inte sett dem något mer sen (går samma vända nästan varje dag), så får hoppas att någon stoppat lidandet!

och du! kul att någon kommenterar! :D