måndag 2 juni 2008

Tvärstopp.

Jag tror mig vara klar med två av tre uppgifter. Funderar bara hur man skriver referens till läroplanen. Sen skulle det vara kul med någon till, men då behöver jag böcker. Som jag naturligtvis inte har.
Tredje går sämre. Ska skriva hur jag vill arbeta med estetiska ämnen i framtiden. Det vill jag ju inte. Inte så. Det ska inte kunna sticka ut från resten, anser jag. Så hur jag ska kunna skriva något där har jag inte kommit fram till än.

I övrigt har jag vart fruktansvärt duktig idag. Städat upp och rengjort alla Tindras sandgrejer, sandlåda och bobbycar. Passade på att vattna jordgubbarna, de få överlevande, i samma veva. Tvättat och hängt, ute på ställningen trots allt. (Jag lyckades döda den jäveln!)
Handlat. Joggat. Lagat frukost.

Och nu har jag just tryckt i mig en påse Tutti Frutti Passion och en halvliter Cola. I pluggsyfte.

Inga kommentarer: