onsdag 4 juni 2008

Idag har vi (läs jag) köpt lite nya skor. Två par för drygt 200:- ! Funderade på nå stövlar också, men de som tilltalade mig mest var så små i stl att jag inte fick ner foten i 39! (har ju annars 38) Och nästa som fanns var 41, som mina fötter badade i... Så de sket sig.

Imorn måste vi shoppa mer. Tindra behöver sommarkläder. Byxor iaf. Igår lyckades jag ju hitta 3/4jeans som jag trodde passa... Hämtar henne på dagis idag och upptäcker att gylfen är öppen. Den går inte stänga :P Så bra passade de. Någon mer keps eller hatt behöver hon också. Trots att hon har en keps envisas hon ibland me att ha Snobbenhatten trots att den är en stl för liten och knappt går på.
Ska försöka gå till stan vid 9 eller strax efter, så vi är där när de öppnar och kan komma hem till solen fort igen.

Gardiner skulle jag också ha fixat. Tänkt länge nu. Mer sommaranpassade i vardagsrummet (så att man slipper gå in i gardin för att få sig ut genom altandörren) och i sovrummet (så man slipper bli väckt när solen stiger upp kl. 4 på morgonen, trots mörka persienner).

Inga kommentarer: