tisdag 17 juni 2008

Imorgon ska jag...

  • gå till lekpark
  • skruva lös barnspärrar
  • borsta Lady
  • ta in tvätten (ja, jag har hängt den ute i regn, sol och åskväder!)

...Bara så att jag vet.
Tindra var så inställd på lekpark idag, och nu lovade jag nästan det till imorn. Jag hade egentligen tänkt det redan innan, nu när vi har en helt ledig dag tillsammans.
Sedan har jag insett, efter påtryckningar från pappan, att hon faktiskt inte är så liten. Risken att hon käkar något rengöringsmedel ökar nog inte av att hon får fri tillgång till skåpen. (Lådspärren försvann för ett tag sedan, då jag upptäckte att hon lärt sig öppna ändå.)

Jag är för övrigt sjukt leds på att dammsuga hela lägenheten 2-4 gånger per dag. Jag förstår inte hur hon kan ha så sjukt mycket löst hår. Jag förstår däremot att hon själv håller sig i skuggan, det skulle jag med göra om jag hade dubbel päls.

Inga kommentarer: