onsdag 18 juni 2008

Minnet är bra och långt...

Det är tur att jag nästan lärt mig att inte säga för mycket till Tindra. Hade tänkt gå till lekparken idag, som hon "vart lovad" (enligt hennes tycke) iförrgår. Men då vi hade full rusning på jobbet till 14 gick det inte så bra att sluta då... Så mot offer av vår lekparksdag fick jag jobba 2 timmar extra, inte mig emot dock. Behöver all tid jag kan få ju :) Och så är vi ju lediga fredag, lördag. Så det gör inte så mycket ändå.

16:40 hämtade jag Tindra (massa trafik däremellan efter jag slutat). Hon tittade upp från sitt (sand)kladdkaksbakande och sa: "Du skulle ju komma direkt efter mellis sa du ju! Men det gjorde du inte." Inte upprörd eller något, bara konstaterade. Förklarade för henne att jag fick jobba över för det var så mycket och att hon kan ju fråga fröken om hon undrar när jag kommer. Sen fortsatte hon med kladdkakorna :P

Nya midsommarplaner: Siknäs mest troligt, med la familia :) Mig kvittar det faktiskt vart vi är på dagen. Men för ungarna blir det nog kul att va tillsammans! Dotter och lillasyster that is.
Sen vet jag inte mer. Hemmamys på kvällen iaf. Kanske middag med mormor och morfar innan?

Inga kommentarer: