onsdag 11 juni 2008

Sov på tok för länge idag. Nyvaken nu.. och måste isäng igen vid 21 ungefär. Lätt.
Men först ska jag gå och se om jag får byta Tindras felsydda solhatt, ta upp alla maskrosor ur gräsmattan... eller maskrosmattan? Det är tveksamt vad den bör kallas. Måste göras idag iaf, eftersom jag ska lämna igen mammas Speedy Weedy imorn.
Städa och vika tvätt stod också på listan.

Saknar lillgumman. Imorn får jag hämta henne hos mamma. Men då ska hon direkt vidare till Thony :/ Men jag skulle gissa på att han får mig på köpet i någon timme eller så.
Och på lördag ska vi på kalas och sen på Joypeak. Jag och Tindra. Och jag insåg precis nu att vi måste ju fixa en present till kompisen som fyller år! Det har jag visst lyckats förtränga. Vi får väl dra en sväng på BH när jag hämtat henne imorn.

Inga kommentarer: