fredag 27 juni 2008

Man blir gode trött av att ligga så länge... Men skönt var det! (..alltså inte tills nu, men ja.)

Har ändå vart duktig idag. Tvättat, känns som jag inte gjort annat i en vecka nu.. Handlat, hade ju bara massa omogna exotiska frukter i kylen! Och köpt ny medicin, en dag för sent. Ska försöka se till att ta dem som jag ska nu, så kanske jag kan ta blodprov på måndag.. annars dröjer det ytterligare en vecka. Fick 3:e remissen idag, de andra två ligger någerst och väntar på att jag ska våga, samt få tummen ur röven. Men nu, på måndag! Förutsatt att jag inte glömmer då.

Nu ska här drickas en kopp kaffe till och putsas fönster! Fullt med hunddreggel är det där...

...Och jag hoppas innerligt att Berta bara är hemma och flitar ikväll (och att det är lugnt på jobbet), så att vi kan stötta varann! :P

Inga kommentarer: