tisdag 17 juni 2008

Vilket flängande

Det blev inte mycket avklarat på min lista idag.
11:40 gick vi ut med Lady. Sen kom Thony strax därefter och hämtade oss. Hann borsta Lady innan vi for dock, så det är gjort. (Men nog var det hårigt överallt lik förbannat.)
Skulle följa med och köpa en atv. Men vart mest körande och väntande.
Åt ju lite sen frukost, vid 10-11 både jag och Tindra, så lunch hoppades. Fika lite mackor och kaffe hos Tindras farmor och farfar. Lite senare gofika hos hans farmor. Kändes riktigt bra att följa med dit nu, var ju jättelänge sen.. år kanske? Sen jag var där sist, och alltid lovat att hälsa på. Nu kan jag leva med gott samvete ett tag :)

Och i slutändan vart det ingen atv idag. Lite synd. Nog för att jag tycker att det måste vara det töntigaste som finns att köra på en vanlig asfalterad, trafikerad väg. Men det var ju ändå syftet med den 11 mil långa bilfärden... (14 för honom.) I etapper om 1 mil vardera cirkus..

Inga kommentarer: