tisdag 3 juni 2008

Fääärdig!

Så skönt!
Nu är jag heeelt klar med skolan. Eller ja. Redovisning imorgon. Men allt annat är klart nu. Har tom skickat in alla tre skriftliga uppgifter redan. Ska väl måsta skriva ut och lämna in papperskopia också dock. Men ändå. Så skönt! Sommarlovet börjar imorgon kl. 16:00 :D Wiiiie!

Förutom allt plugg har jag vart riktigt flitig idag: grävt upp brännässlor och maskrosor (inte alla av de sistnämda dock... finns massor med fler...), hämtat gräsklippare +trimmer, klippt gräset, krattat... osv...
Och dessutom fått massa sol :D

På minussidan har jag upptäckt att min stackars dotter förmodligen bara äger 3 par 3kvartsbyxor, varav ett par är jeans och de andra är hos hennes mormor. Dags att fylla på sommargarderoben lite tror jag. Kanske gå till stan på torsdag.

Inga kommentarer: