lördag 14 juni 2008

Imorn(eller idag om man ska vara petig) ska jag åka och hämta Tindra, över dagen. Inte ofta det händer under pappahelg, men han var inte så sugen att gå på barnkalas hos dagiskompisen :P Så skulle han dessutom jobba nu..
..Det skulle jag med, enligt schemat, att jag skrivit "malle ledig" på den 14:e juni i chefens kalender hade hon visst missat. Inte lätt hålla koll på alla ledigheter :)


Sen bär det av vidare till Ursviken och Joypeak. Kan gissa på att vi får oss en ordentlig promenad från bilen då. Vid den tiden när alla andra redan är där och tagit upp åtminstone 1-2 km väg där närmast. Minst. Oj vad kul det ska bli att gå därifrån sen. Dit lär ju inte vara något problem, att få ungen att vilja gå mot massa, massa hoppborgar osv..

På Bertas begäran har jag ändrat teckensnitt igen. Om det blev bättre vet jag dock inte.

Inga kommentarer: