söndag 22 juni 2008

Slut.

Letar film igen. Igår gav jag upp, bläddrade och lottade bland T's gamla filmmapp här och landade på No country for old men. Så otroligt värdelös film alltså. Men nu vet jag ju det :P Var en av de filmer som jag på trailer tyckt verka bra. Så missvisande det kan vara.
Lutar mot Feast of love nu. Främst för den verkar minst obra av de jag kollat på nu. Och kräver ytterst lite ansträngning.
Vart dock glatt överraskad häromkvällen när jag såg Rec. Som J tjatat :P Jag trodde inte alls på den, men fel av mig :) Lite annorlunda, jobbig för ögonen att se, men ändå bra. Trots allt.

Vart inte mycket flit här ikväll. Helt slut efter jobbet. Jobbade över 45 min också. 8h 45 min och full rulle hela tiden i stort sett. Det känns.
Så jag plockade i diskmaskinen, sen fick det vara bra :)

Inga kommentarer: