fredag 6 juni 2008

sjätte juni

Eftersom Tindra var hos farmor och farfar fick jag sovmorgon imorse, 11:30 steg jag upp. Så skönt! En joggingrunda, borstning av hund, dammsugning och dusch var det enda jag hann sen innan det var dags att möta upp Tindra och Thony före cirkusen. Tycker jag var rätt duktig då, om man bortser från att jag först väntade (vid datorn, i telefon) i en timme för att allergitabletten skulle börja verka. Effektiv tid sedan.

Det var en lång kö in till cirkusen, så vi trodde ju givet vi skulle få värdelösa platser, eftersom det var onumrerat. Men logeplatserna var tomma nästan allihop, jag frågade och vi fick sätta oss där. Men inte andra upptäckte vi senare.. Så vi hade "stolar onumrerat" och gratis :) Lite tur.
Den var betydligt bättre än förra året. Tror jag Tindra med tyckte, alltsom oftast satt hon antingen och skrattade eller bara gapade.

Inga kommentarer: