tisdag 14 september 2010

Kväller

Dagen bara flög iväg... Utan att egentligen ha gjort så mycket, bussen stal förstås mesta av tiden. Speciellt då bussen dit hade gods som tog närmare en kvart att fixa med (då bussen redan var sen från början) och direktbussen hem var full... Cykla hem, byta till bilen, hämta T, äta och så en vända till på gymmet :) Sen var det kväll. Nu ska jag bara ta mig en kopp te framför tv'n innan jag joinar lillan i sängen.

Imorgon är det jobb för hela slanten. Ska hinna med ett gympass på 2-timmars rasten. Känns lite dumt att inte vara med då gruppen ska ses imorgon, men vad gör man? Måste ju jobba också. Får se hur det går senare, har inte bokat in mig på något pass under veckorna, av just den anledningen att det lär bli många gruppträffar framöver. Hur det går med ekonomin då är en annan fråga.
Strulade med föräldrapengen också som jag skulle ta ut nu sist. Fick bara ut halva för att resten är pappans dagar. "Om du vill ta ut mer måste han skriva över dagar på dig." Fattar ingenting, det var ju just det han gjorde i våras! Galet. Och något irriterande. Nu fick jag bra lön, så det går bra ändå, men kan vara bra att fixa till i oktober då det blev mindre jobb....

1 kommentar:

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Tack så mycket! :D
Postit-lappar är jättebra tips samt färgglada pennor. Godis och kaffe är också ett bra sätt att muta sig själv med! :P

Åh.. här skulle man också ha försökt att hinna med att gymma ibland!