onsdag 1 september 2010

Ojoj

Jag som skulle ligga senast 22... Nåja, det är ingen fara än iaf. Sova hinner jag!
Bäddade rent iförrgår och passade på att byta till duntäcket.. Varmt och skönt! Fast T ligger väl där och svettas nu, förstår inte hur hon kan va så varm jämfört med mig! Hon har det väl från sin far :)
Hann iaf med typ allt jag skulle göra idag. Rensade upp lite snabbt här, inte allt men mycket. Drog på stan med T och hittade till slut, när vi nästan gett upp, dansskor på Intersport. Lite rejälare, i typ skinnimitation, lite styvare... Och små i storlekarna, så det kombinerat gjorde att vi fick köpa stl 37 till henne! (Herregud, jag kan ju ha 37 på vissa skor!)
Hittade även ett par snygga jeans till henne och mamman är avis och vill ha likadana :P
Bokade tid hos frissan också. På måndag ska jag äntligen få frisyren jag längtat efter i 1 års tid. Ser fram emot det! Men är samtidigt lite rädd, mitt hår... Har lite fobi för frisörer, sen jag blivit missnöjd tidigare.. Och att jag inte gått till någon på över 10 år gör det inte lättare. (Räknar inte med snagg då, då har jag gått till frisör med.) Tänkte väl kanske nämna det innan, så hon vet vad hon ger sig in på... Som någon slags garanti för att jag kommer bli nöjd.

Och så har vi gjort palt ikväll. Känner mig sjukt duktig! Tänkte ha det till middag, men det blev för sent. T tyckte det var onödigt att ha köpt kornmjöl idag då, men vi gjorde palten iaf. Ska frysa in imorgon så har man middag snabbt en annan dag :)

Och YIT killen, som lovade mig "mina" handdukar, lika som jag har... Så fanns de inte på Hemtex sa han :( Tänkte gå och kolla själv, om inte de fanns så kanske jag kan matcha med en annan färg.. (Men det glömde jag förstås idag.)

Men nu ska här sovas. Godnatt!

1 kommentar:

Madde sa...

DE måste ju vara något SJUKT på skor just nu. Var med om samma sak med William för ett tag sen :S