tisdag 7 september 2010

Tisdag

Jag som just pillrade klart med Tindras scheman igår. Nu inser jag ju att jag dels missat en dagistid hon behöver en söndag. Och så fick jag just se att jag även fått jobb en lördag.. :) Glad över jobbet, men mer bök med schema... igen.. Suck. Tur att jag iaf inte lämnat in till dagis ännu.
Fritidsschemat lämnade jag imorse då jag lämnade T. Och såg en halvtimme senare på bussen att jag råkat skriva in en tid för mycket. Tur det var enkelt fixat med ett telefonsamtal och inte behöva skriva om hela skiten igen!

Första gruppträffen gick bra, vissa av oss (läs: "jag") är ju lite trögare än andra ibland. Men det gick bra iaf, tur vi har några som är bra på att förklara! Vi kom ungefär halvvägs med veckans uppgift, så resten ska vi ta itu med imorgon. Skönt då om man får sova ut ordentligt på torsdag :)
Inatt räknar jag inte med speciellt mycket sömn, middagen börjar 19. Och sen vet jag inte om det blir utgång på det eller så. Och samtidigt måste vi läsa på inför morgondagens uppgifter.
Skönt med en någorlunda ledig helg, jobbar bara lördag eftermiddag :) Fredag och söndag helt lediga.. Sweet!


3 kommentarer:

Ingrid sa...

Kika in på bloggen :) Grattis!

Ingrid sa...

Kika in på bloggen :) Grattis!

ingrid sa...

hej! jag vet inte om du skickat nåt mejl, men jag har inte fått nåt :S lilla stavas med ett litet L. men gör så annars om du skickat och det inte funkar, lämna en kommentar med smaken du vill ha och adress hos mej. jag kommer inte godkänna kommentaren och raderar den så fort jag fått iväg dina uppgifter :) kram