onsdag 29 september 2010

Nätshoppat

Håller på och ska slänga iväg en beställning på cdon nu. Ett guitar hero med gitarr och så lite julklappar till T. Nya Tingelingfilmen, hon har ju redan de andra två! Och så High School Musical boxen med alla 3 filmer. Vet inte hur gärna hon vill ha dem, men jag vill att hon ska ha dem iaf. Är inte många barnfilmer hon vill se, som även jag vill se. HSM är något som helt klart faller mig i smaken :) Så då har vi något att se tillsammans!

Nu blir det sängen. Måste ju ta mig upp tidigt imorgon igen.

1 kommentar:

Madde sa...

Har en av tingelingfilmerna så himla söta sett dom två andra på disney canal dom brukar reas ut på maxi här sen så går nog på de tror jag :-p . Guitarhero har vi också SKIT kul :D . HSM har jag 1an men aldrig sett, vi ser en del på film här och spelar mycket tvspel ;)