måndag 6 september 2010

Miss.. :P

"Hej, jag vill boka tid när jag fått pengar, om 3 månader" var inte vad jag sa då jag ringde till frisören. Blev något fel, fick förklarat att hon som bokade förmodligen klickade i kalendern i högerkant utan att kolla vilken månad hon gick på. Dagen var ju densamma, måndagen den 6:e. Men hon hade råkat boka december istället för september! Så det blev alltså ingen klippning idag. Fick tid på fredag istället, eftersom hon som skulle klippa mig var på någon kurs idag. Och även denna (en annan kvinna än förra) höll med om att just den frisören borde göra det. Så det känns lite tryggare nu :)

Nu måste jag mest grubbla över morgondagen. Vad att packa, hur mycket jag orkar släpa med... Hur jag ska ta mig överallt och om jag ska hinna läsa på något inför seminariet. Måste kolla vad isf, om jag har någon bok på ämnet hemma. Första basgruppsträffen imorgon, första seminariet som ska gås igenom. Undrar hur stort det är. Och även hur seg eller effektiv gruppen är, kan variera stort beroende på vilka som är med. Men jag tror vi fått en bra grupp nu! :)
Och så ser jag förstås fram emot då vi ska bli bjudna på middag av nollorna! Första nollningsdagen för mig, eftersom jag hade T hemma hela förra veckan.

Inga kommentarer: