onsdag 1 september 2010

Fullspäckat

Idag är det fullt upp. T for med taxin 7:50, hyfsad tid ändå med tanke på samtalet jag hade med dem igår.. Efter det åkte jag iväg och fixade lite med en läkartid och så. Fick stanna och blåsa på vägen dit :P En onsdag morgon? Kan väl inte vara många rattfulla den här tiden?
Nu är det städning som gäller. Plocka undan all tvätt och sådär. Och rensa Tindras garderob litegrann, hon håller på att ha vuxit ur de flesta byxorna. De jag försökte få på henne igår skavde i grenen och de hon först fick på sig idag kändes bara konstiga sa hon. Så de är väl för små de med. Just nu finns det 3 par byxor här som hon kan ha, varav 2 är i smutsen... Men jag är rätt säker på att det ligger en hög i stl 134 i lillsyrrans garderob :)

Sen då? Ja, innan 11 ska jag iväg på gymmet en sväng. Vid 13 kommer T hem igen och då ska vi bege oss ner på stan. Hon behöver nya skor till dansen som börjar imorgon. Och min linsvätska håller på att ta slut. Och kanske det roligaste av allt: gå till en frisör och snacka lite! Kolla om det går få till frisyren som jag längtat efter i snart ett år :)

Inga kommentarer: