tisdag 14 september 2010

Tisdag morgon

Taxin överraskade oss mitt i frukosten imorse. Uppmanade T att skynda sig äta medan jag gick och hälsade. Chauffören sa att det kommer nog bli den här tiden i fortsättningen. "Jaha" sa jag "jag tänker då fortsätta ha henne klar 7:45 (10 min senare än han kom) för oftast kommer ni allt mellan 7:50 och 8:10". Inte kul för henne att sitta och vänta i en halvtimme heller. T hörde samtalet och gnällde "Mamma jag vill inte vänta en halvtimme" :P Haha, det behövde hon ju inte idag iaf! Får väl se hur det blir på måndag nästa vecka, nästa gång hon ska åka.

Själv hann jag med ett träningspass efter frukosten. Skönt att ha det gjort! Men ska eventuellt iväg en sväng ikväll med ändå :) Nu ska jag iväg till bussen och sätta mig där och läsa lite. Känner redan att jag börjar ligga lite efter, så jag får ligga i lite nu. Och verkligen försöka att inte somna!

1 kommentar:

Madde sa...

De är synd att folk alltid kommer för sent, då blir man liksom tvungen att rätta sig efter dom som är sena än dom som är i tid.