söndag 26 september 2010

Räkningar :)

Fick en positiv chock nyss när jag skulle betala alla räkningar...
Mobilen låg på ynka 449:- för ett kvartal. Och då har vi bara mobilen, ingen fast telefon... Studentekonomi :P (När T börjar våga och vara stor nog att vara hemma själv ska den fasta in igen.) Elen gav dock den största chocken, den låg på 199:-, för en månad! Kan det vara så att den nya tv'n drar sjukt mycket mindre ström än den gamla? Sen har vi ju även både diskmaskin och tvättmaskin, vilka jag iofs inte kör speciellt ofta. Och tack vare att jag dricker Noka till lunch har det inte blivit alltför mycket matlagning. En trevlig överraskning i vilket fall som! :)

Nu ska jag dra iväg på gymmet. Tänkte köra riktigt hårt idag för att ta igen allt jag missat i veckan. Lite rodd, step och cross, följt av core och så slutligen afro power dance :) Blir nog bra!

2 kommentarer:

Madde sa...

Härligt med mer pengar över :D

Fejdan sa...

Oj! Jag betalar 690:- i el per månad. :S