söndag 12 september 2010

Typ klar...

Eller ja, en del kvar än men... Tänkte ta itu med lite mer imorgon eller så, senare i veckan. Får se när vi har tid och ork. T har åtminstone en kartong att städa ur, rafsade bara i allt som låg på golvet i en kartong :P Inte mitt jobb att sitta och sortera upp hennes leksaker.
Själv insåg jag att vi glömde badrummet, skulle ha flyttat på tvättmaskinen, om det går. Och mitt rum ser ju som vanligt ut som det gör... Alldeles för överbelarmat av massa saker. Överallt. Måste rensa i barnkläder på hyllorna. Sortera och märka upp kartonger så vi kan he ut dem.

Surrat en hel del med S också (iofs även suttit en hel del och inte surrat, i vanlig ordning). I telefon då förstås. Vi gjorde även en gemensam beställning från en ny, rolig sida vi hittade... :) Jag fick äran att göra beställningen, så ser fram emot ett litet paket väldigt snart! 1-3 dagar stod det. Åh, så spännande! Fast inget är egentligen till mig, men det är ju nästan bara ännu roligare då! :) Med 3 dagar kvar till löning känns det faktiskt helt okej att shoppa upp de sista små slantarna.

Inga kommentarer: