söndag 1 juni 2008

Vilket tjat...

Uppdaterar väl då. Fast nu är jag för trött för att skriva tror jag. Men jag försöker.
Tappade räkningen på kaffekopparna idag, 10 nånting tror jag. Men då jobbade jag 9:15 till 21:30 också.
Vet inte vad jag kan skriva nu som inte Berta redan hört i tele. 3h nu.
Ah, jag kom av mig.
Beslutsångest har jag nu inför morgondagen. Jag har x antal lediga timmar innan jobbet... beroende på när jag vaknar. Och under den tiden måste jag hinna: sova i solen, plugga, hitta igen resten av min gamla locktång som Alice fick, slänga massa skit och inte minst rasta hunden, och mig själv :P
Handla borde jag också göra, och laga mat. Men det skippar jag nog. Får äta ur frysen och dricka vatten med och utan te- och kaffesmak :D
Gäller att prioritera.

Ska sova i solen med datorn och plugga.. eller hur det nu var :P
Nej, förhoppningsvis sover jag så länge att jag inte hinner sova i solen. Men med min bristande självdisciplin skulle det inte förvåna mig om jag hoppa över pluggandet. Fastän jag bara har imorn och måndag på mig. Om jag bara visste hur det ska skrivas också...

Inga kommentarer: