söndag 22 augusti 2010

Del 2

Visst är det skrämmande att min lilla bebis börjar bli så stor.. Men ibland är det ganska praktiskt också. Ligger ju efter fortfarande med pluggandet, sen i våras... Jag var visst inte så uppmärksam och så *poff!* så var det bara några dagar till tentan igen. Så jag har suttit och läst varenda ledig minut sista dagarna. Och idag var det Tindra som fixade lunchen :) Medan jag satt i soffan och läste skar hon upp och stekte blodpudding :) Sen dukade hon och ropade "Mamma! Maten är klar!" och serverade mig tom. Min fina unge!

Nu ska jag bara läsa liite till så jag känner att jag kommer någon vart med det. 3 böcker kvar. 3 dagar kvar, efter idag, att läsa på... Men det ska väl gå!
Men snart måste jag ju isäng också, för imorgon är det första skoldagen för lillgumman!

Inga kommentarer: