lördag 7 augusti 2010

Sova?

Har just putsat och marinerat fläskfilén till morgondagens (dagens) middag. Tänkte grilla :) (såklart)
Slutade jobba för inte så länge sedan, därför jag är uppe än. När jag for var jag så sjukt trött i hela kroppen och huvudet. Kändes nästan lite farligt att köra bil, men tur det bara är ett par kilometer hem från jobbet! :)
Nu tänkte jag se klart SATC avsnittet som jag inte hann färdigt innan jag var tvungen åka mot jobbet. Och kanske läsa lite i New moon boken. Är ju så himla mkt mer i de böckerna än vad det är i filmerna! En del rätt stora grejer inho. Så det är faktiskt riktigt spännande att läsa fastän jag sett alla filmer hittills.
...Så. Det är min plan för morgonen, i väntan på att även ögonen ska bli lika trötta som resten av jag.

2 kommentarer:

madde sa...

Guw va gott med grillat =D

malle sa...

Japp! Och nu Måste vi grilla lite mer innan köttet vi har går ut :P