måndag 2 augusti 2010

Norge, dag 4

Idag ska vi åka iväg och hälsa på syrran på jobbet. Återstår att se om jag faktiskt hittar dit själv. Har vart där en gång bara. Men stan är ju inte så stor, så det går nog fint!
Slog två flugor i en smäll då jag vaknade, cyklade (motionscykel) och pluggade. Sen har vi inte gjort så mycket. T har kikat på film och jag har dammsugit häruppe plus trappen. Tycker inte om när det fastnar grejer under fötterna var man än går :P
Sen hade vi tänkt klippa gräset. Men det regnar ju alltid här. Jämt. Varje dag. Flera gånger per dag. Får väl se om det slutar någon gång under eftermiddagen.

Ska väl kanske även åka på Brio en sväng, så kanske T får handla upp sina pengar. Hon har nästan 100 NOK kvar nu. Och när det klarnar upp litegrann tänkte jag ta ett kort på utsikten här med tänkte jag. Tindra tyckte det var så fint att man ser alla stora berg, jag gillar havet :)

1 kommentar:

Madde sa...

Låter som ni har roligt :D