torsdag 5 augusti 2010

Fläng

Nu är vi hemma igen. Blev en dag med massa fläng. Lämnade T hos morfar, iväg på ett möte, skulle hämta T... Men då va hon mitt i leken och ville stanna, så jag fick åka själv och handla. For runt lite överallt för att kika och spara pengar :P (Det jag slösar på bensin är oväsentligt!)
Sen blev det middag hos pappa, följt av träning. Då fick T stanna kvar igen, eftersom hon hellre ville det än följa mig. När jag sen skulle hämta henne var hon hos grannen och plockade bär och rabarber och gnällde om att få sova hos morfar, så att de kunde leka mer. Men hon ska ju sova där både fredag och lördag då jag jobbar natt, så de hinner nog leka mera då! :)
Nu stack hon just ut igen med grannen här hemma. Hon ringde på och visade upp sitt fynd från soprummet: Tindras gamla kamera! :P Då den hade legat ute i regnet och T ändå har en ny, bra kamera orkade jag inte ens bry mig om att kolla om den funkade. Men nu funkar den visst! Är en såndär barnkamera från FP. Lite snopet, men det var ju bra att den kom till glädje för nån ändå :)

Inga kommentarer: