tisdag 17 augusti 2010

Less!

Gud ändå. Det tar ju aldrig slut...
YIT var här i förra veckan och fixade med fjärrvärmen (bytte varmvattenberedare osv). Sen fick de komma igen två gånger då det droppade ur rören. Första gången var det grannen ovanför som spolat vatten ner i lådan uppe hos henne och då de inte tätat rann det rätt ner till mig. Idiot. "Kunden ska inte ens vara i den där lådan" förklarade de för mig. Hon skulle rengöra. Andra gången vet jag inte vad det var. Var borta då de kom förbi. Men sen har det inte droppat något mer iaf :)
Nu städade jag färdigt toan, eftersom de varit färdigt här.. Trodde jag ja. När jag avslutade med att torka tvättmaskinen såg jag repor på den. Har inte vart där tidigare. Så någon måste komma hit och kolla på det. Jag sa att det går ju inte göra något åt, men de vill väl se så att det stämmer.
Sen hoppas jag att det går tvätta bort fläckarna från mitt duschdraperi! Annars lär de ju få betala det med. Kostade väl 2-300:-. Så jag sa till snubben i telefon att de borde meddela kunden om att rensa ut allt från toan innan de ska jobba. För någon sån info hade inte jag fått. Kunde inte tänka mig att de skulle skita ner till andra sidan rummet.

Inga kommentarer: