fredag 13 augusti 2010

Fredag den 13:e

Nu kan jag känna mig lite duktig iaf. Har torkat klart alla fönster. Fick ta med t-röd i köket för att få bort kvarbliven apskit.
Tänkte plussa på duktig-sidan genom att sätta mig i solen med "Fordran och skuld", ett tag iaf.. För snart ska vi iväg och träna! :) Tänkte köra lite mer styrka idag, får passa på när jag har J med mig som vet hur alla maskiner funkar!

Ikväll blir det fest, för ovanlighetens skull. Oftast jobbar jag ju natt varje helg. Nu ska jag bara upp och jobba 11 imorgon, men det får gå! Tänkte försöka att inte va ute så sent iaf, men det är ju svårt att bestämma i förväg. Så vi ser väl. Bäst jag ställer larmet nu iaf så jag inte glömmer!

Har lite nya inredningsplaner för sovrummet. En Malm-byrå står högst på listan. Så det är väl bara att spara småslantarna, eller önska i julklapp kanske... Sen några snygga korgar på garderoberna.. Så kan jag bli av med bokhyllskombinationen som bara samlar skräp :)

1 kommentar:

Madde sa...

Malm byrån är så fin :D. Älskar ikea ^^,