söndag 15 augusti 2010

Söndag

Fick tips igår om förmodligen den näst godaste pajen som finns, Banoffee pie. Var en tjej på jobbet som tipsa om det, då vi såg lite andra recept i en tidning. Så jag for och köpte en burk kondenserad mjölk och kokade paj igårkväll... Blev ju så sjukt god! Men man kan inte äta mycket av en så sliskig paj dock... :P

Hann med att träna en vända idag efter jobbet. Körde lite längre än vanligt och kände när jag var klar att jag ändå hade kunnat fortsätta en timme till! Men då skulle gymmet snart stänga, så det gick ju inte. Tänkte köra längre imorgon istället :)

Har väntat nån timme på att tvätten ska bli klar, men nu låter det tyst därinne. Så då kan jag snart få lägga mig och läsa 3:e Twilight-boken :) Blir en tidig kväll ikväll, så jag får sova ut ordentligt efter allt jobb. Sen kommer ju lillgumman hem imorgon! Hoppas på sol och värme sen så vi kan njuta lite sista lediga veckan :)

2 kommentarer:

Madde sa...

Hur gör man den pajen då? :)

malle sa...

Svarade i nästa blogginlägg :)