måndag 28 juli 2008

Ah, det regnar jobb över mig... Men det är bra :)
Nu var det onsdag 16-22 det rörde sig om. Det enda jag grubblar över är att det blir mindre tid med Tindran och att hon får vara på dagis mycket. Men nu blir det morfar den kvällen.. Plus att det är ju ändå bara 3-4 timmar av vaken tid jag missar med henne... Bra mycket mindre är det än om jag jobbar dag och har henne på dagis! Nu hade hon ju sån tur att det blir ett långpass på dagis bara, på hela veckan, från torsdag 16:30 till fredag 17:30. Då ska mamman vara extra duktig och ta blodprov på fredagmorgon, innan jobbet. Huvva.

Jag börjar fundera om det inte är dags att sova nu snart. Somnade till en stund med lillgumman, men inte sov hon :P

Ja, på tal om jobbregnet så har jag väl en sisådär 60 timmar extra, utöver det jag hade på schema, denna månad. Inte illa :)

Inga kommentarer: