onsdag 9 juli 2008

Flyt?

Har inte fått höra något mer om bilen, men lån är på gång. Var inte lite struligt.
Satt på banken i en halvtimme-timme bara och väntade, en stund hos en handläggare däremellan, sen sluta det med att det inte fanns någon där som var behörig att ge lån. Vilken stil! Irriterande var ordet.

Att jag sedan sprättade en oviss summa på massa skor, örhängen, hårgrejer och parfym handlade nog mest om att höja värdet på dagen :P Egentligen har jag tjänat mer än jag brännt också, var inte alls såå dyrt, men många bäckar... Kontot vågar jag inte kolla nu. Lika bra att låta bli :)
Men jag är nöjd ändå :D Ska försöka slänga upp nå bilder. Imorn, maybe.

Nu behöööver jag kaffe! Satsar på att vara på jobbet 10 min innan jag börjar och dricka 10 koppar. Fullt genomförbart?

Inga kommentarer: