lördag 5 juli 2008

"Folk kallar mig snipp"

"Jag heter snipp. - Jag heter snopp. " osv... Hörs från badrummet nu. Undra just va ungen leker.
Hon sitter i badkaret men badar inte och duschar inte heller, som hon skulle. Men idag ska jag inte tjata tänker jag, så jag väntar tålmodigt på att hon ska blöta håret, som var i störst behov av duschen.

Annars gör vi inte så mycket alls idag. Blir en promenad när (om?? :P) Tindran blir klar i duschen någon gång. Till affären mest troligt för hon skulle ju ha mer godis. Och så hade jag tänkt tvätta Lady nu när hon nästan slutat håra och bara ser jättesmutsig ut. Bra att passa på innan vi sticker till jobb/dagis, slippa vara med lukten av fuktig hund :P Hon lider förresten inte av ungens långa morgondusch, utan ligger lugnt kvar och sover.

Inga kommentarer: