torsdag 3 juli 2008

Från inatt 00:59

Nu kommer jag inte åt min vanliga blogg. Något fel på internet, men lyckades tillslut få lunar och de flesta andra sidor, utom bloggen då, att funka.Får skriva här då.

Skön promenad efter jobbet ikväll/inatt, lagom varmt ute. Jag, Lady, skogen och Gavin Degraw. Lovely!Och trots att jag hade Lady lös så gick hon inte lös på en endaste liten igelkotte :D
Jag är såå stolt! Ja, inte bara för att hon lät bli igelkottar, utan för hon gick så fint hela tiden.

Var riktigt dött på jobbet, så en halvtimme tidigt gav jag upp, insåg att det verkligen inte fanns något mer jag kunde göra. Satt mig och skrev tidrapport för juli och åt lite underbart god chokladglass och blodapelsinsorbet..!! Jag som lovat mig själv att aldrig någonsin köpa den där glassen till det priset (svinigt dyrt enligt min mening), men det är ändå sååå värt pengarna!

Inga kommentarer: