tisdag 22 juli 2008

Snart börjar det...

En hel vecka utan lillgumman. Det har väl hänt förr också, men med kortare kombinationer, samt att jag träffat henne ändå nån gång där mitti. Nu ska hon vara hos pappa en vecka utan att vi ses.
Kommer säkert kännas tungt stundtals, enorm saknad... Men det är bara bra för dem, att få lite mer tid.
...Jag ska passa på att fixa lite mer här hemma, ostört. Och sova :P ...Fast det lär det inte bli mycket av ändå.

Piteå med Alice på fredag :D Party? Kanske. Jag kände att jag fick nog i lördags, men har kanske hunnit återhämta mig på en alkoholfri vecka. Är ju inte varje dag man får chansen att festa med Alice heller! Och så är nog Pdol liiite roligare med alkohol i kroppen, med tanke på vilka som är där...
...utöver mina bäbisar då :D Förstås!

Och. Det är svårt att inte känna efter...

Inga kommentarer: