tisdag 8 juli 2008

Tack Pordergun?

Det är nog kanske så att jag tänker lite för mycket nu, sliten som jag är. (Inte ens trött nu heller riktigt.) Vore gode skönt om det fungerade så, att jag sover, vaknar och tankarna har "gått över".
Önskar verkligen att det vore så enkelt. Men jag ska väl inte hoppas för mycket, för då lär ju alla tankar etsa sig fast i huvvet på mig... Happy thoughts! Komigen!

Hade en bitvis väldigt givande pratstund med Berta tidigare ikväll, de mindre givande bitarna var när jag och Tindra tjafsade. Lika tjuriga bägge två, hon tyckte att jag borde ge mig, för det brukar jag sa hon. Tur man är stark ibland. Så enkelt att ta den lätta vägen ut och foga sig efter henne annars. Men till saken då, trots eller tack vare, sina egna bommar har Berta otroligt bra råd... Ibland. (Vi ska inte ta i för mycket här, inte bra för egot.) Jag tror det blir bra så iaf. Hon är väl ändå inte pordergun för intet?! <--- Ett stavfel för bra för att rättas. Porrguden! Hur jag fick ihop det sådär är en gåta.

Det var nog allt för idag.
/sexguddinan (fråga inte vad det andra d'et gör där, för det vet jag rent inte och n'et är bortblåst)

Inga kommentarer: