torsdag 24 juli 2008

...men vad jag ljuger! Jag har köpt tråden. Tindras snöre/band såg jag inte när jag öppnade luckan och vill inte gräva där! Så hon får klara sig med ett..
Imorgon var tanken att sy. Ska jag göra första jag gör efter morgonpromenad och frukost. Annars lär det aldrig hända.

Ska fixa med bilen en del med. Har fått nya evakueringsslangen (?) om det nu heter så, den ska bytas då den som är där nu läcker bensin vid full tank, stillastående och varm bil. Sen tänkte jag passa på att köpa och sätta upp lastnät och även klippa till mattan och lägga den i skuffen. Fick den pappa hade i vectran... (Den som jag skrotade...) ...så den är ju liiite stor för min astra som är snäppet mindre... Antar jag, har inte prövat än då det måste dammsugas där först.

Förresten längtar jag sjukt mycket till att få lägga mig i sängen och sova imorgon kväll.... ! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så du fejar och har dig, det blev fint med nya gardinerna. Sen att du också fixar med bilen, inte illa. Du är redig du! Här hinner jag inte med mer än att sola och bada...hihihi Ha e fin dag,,,kramis till er!

malle sa...

Hihi, tack :)
Önskar jag kunde vara lite mer effektiv bara.. blir mycket pauser här och där.. :P