fredag 4 juli 2008

Krupp igen..

Trodde min bäbis vuxit ifrån det faktiskt. Men faktum är nog att hon inte varit tillräckligt förkyld senaste året ungefär. Hörde något ljud för en stund sen, tog ett tag innan jag fattade att det var Tindra... och inte någon granne eller något utanför (öppet vädringsluckorna så det hörs väl).
Lillgumman satt i sängen och grät. Rejält hes.. och jag som tyckte hon var det innan hon gick isäng!
Hade såå ont i halsen stackarn. Medicin har vi ingen heller, tog slut eller om den vart slängd... Minns jag inte, är ju inte ofta hon är sjuk heller. Det finns en skvätt kvar på dagis, så ja den är ju där :( Fick improvisera med det som fanns... Honung, stoppade gråten lite, vatten och så andas lite ute på altanen. Det blev bättre sa hon. Och nu ligger hon här och snarkar :)
...Får hoppas hon slutar med det innan jag ska sova :P Snarkandet dårå.

Inga kommentarer: