onsdag 30 juli 2008

Jahopp...

Beslutade mig för att bästa för Tindran blir att stanna hos farmor och farfar tills morfar slutar jobba. Hans tur att vara barnvakt ikväll :P Så lillan slipper dagis lite. Jobbar ju inte så sent, så jag lär inte ha problem med barn på morgonen heller.
Men åh vad jag lär sakna ungen senare idag. När jag vaknar till lite mer. Jag ville ju gärna ha henne ett par timmar innan jobbet. Men det blir nog mer jobbigt än bra för henne eftersom det skulle vara så kort tid. Så nu blir det såhär. Hon lär inte bli ledsen av att va kvar där heller :P

Nu blir det att lägga sig i solen och sova ett tag. Lär behöva någon timme till. Frågan är väl om det går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt när man har människor omkring sig som ställer upp, guld värt! *L*

malle sa...

Jo, verkligen :)
Vill ju helt inte ha henne på dagis 3 nätter i rad liksom... :P