söndag 6 juli 2008

Bortträngda tankar...

Är det jag som ger upp?
Nja, jag vet inte. Har inte tänkt låta det gå ut över mitt liv mer än det redan har gjort.. och fortfarande gör... Och absolut inte tänkt låta det driva mig ner igen. Som det gjorde förr-förr-förra gången? Vilken i ordningen det nu var. Det är inte så att jag accepterar, för okej är det inte. Men som sagt inget att göra något åt. Inte då nu.
Vet att jag sagt det förr, men det tål att upprepas. Och eftersom någon läser så.

Nu har Tindra somnat äntligen, vart lite tjafs idag. Jag vill inte ha henne i min säng när hon somnar, hon kommer dit ändå åtminstone hälften av nätterna. Och de nätter hon sovit här hela har vi båda sovit betydligt sämre. Det lyssnar inte hon på.


Såg Mio min Mio nu igen innan hon skulle sova, den nya favoriten som hon i vanlig ordning lär nöta tills något nytt intressant dyker upp. Om nu något kan slå denna fruktansvärt spännande och svårbegripliga historia. Svårt att förstå att det inte ens är på riktigt i filmen när man inte förstår att hela filmen är en påhittad historia... :P Var dock först idag som jag tittade och såg sambanden mellan människorna i de olika världarna. Men en sak undrar jag fortfarande: är det fantasi eller evig sömn?


Sen måste jag bara säga att det var så underbart skönt att sova inatt. Har nog aldrig sovit så gott :)

Inga kommentarer: