onsdag 2 juli 2008

Jobblogg

På jobbet igen. Mindre stress, gode mycket bättre än i söndags må jag då säga! Brödrosten har återvänt, men tiger. Men det är bra iaf.
Kan ju tillägga att jag självklart har rast nu, sitter inte här och slöar på arbetstid om någon nu trodde det :) Fullt så lungt är det väl inte riktigt.

Idag har vart helt upp och ner, vi har bråkat och gosat och tjafsat om vartannat jag och Tindragumman. Det slutade med gos och kramar iaf när jag lämnade henne på dagis :) känns alltid lika hemskt och elakt att lämna henne där när vi är ovänner, så glad att jag slapp det.

Bilen blir klar snart fick jag höra. Skönt! Hade de bara fått rätt vajer igår så hade den varit klar då. Klantigt av dem att skicka fel. Men, vi klarar oss. Får bara lite mer motion :D ...Och ja hittills 1h extra på dagis eftersom det tar längre tid att cykla än köra bil till jobbet. Obviously.

Detta blir ett lite längre inlägg, har ju tänkt på Berta och av hänsyn skrivit flera korta, för det mesta. Men nu är tankarna hos I istället, som inte hinner läsa så ofta. Så får hon lite mer på en gång här, och det blir inte fullt lika många sidor att backa bak om det skulle va så.. :)

Foten är okej så länge den är lindad. Frågade mamma idag och hon trodde med på inflammation, hennes inflammerade knä "knarrar" också, så det är helt normalt det med. Fan. Sa till J häromdagen att jag kanske skulle börja röka igen då :P får ju inflammationer lik förbannat.
(Fast så seriös var jag ju inte heller.)

Försöker trycka i mig äckligt blask-kaffe nu... mest bara för att. Ska ta en ny skvätt med lite mjukglass i! Då går det ner :D

Och vad kan jag säga? Jag försöker att inte tänka i de banorna. Självklart är det jobbigt även för mig, men jag tänker inte plåga mig själv för det.

Inga kommentarer: