lördag 19 juli 2008

Utmanad

Självförvållat dock, av Fade.


1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
  • Dricka kaffe
  • Gå långpromenad med hunden
  • Jobba
  • Dricka öl, vin osv.
  • Prova nya gardinen (som egentligen vart helt galen) och se om den ändå kan passa i vardagsrummet.... förhoppningsvis före alkoholen dock ;)

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hm ja, då var jag 14 år -för 4 dar sen :P Och var mer skötsam än jag någonsin mer skulle bli.. Nästan iaf. Rök- och alkoholfri fortfarande. Gick på ridskola, red väl hemma också och spelade fotboll, handboll... och hockey? tror det var då iaf.


Vilka platser har du bott på?

Gumbodahamn (precis mittemellan Umeå och Skellefteå och så ut mot havet!) -född och uppvuxen där tills.. ja huset såldes efter jag flyttat hemifrån redan. Ånäset -som hastigast, 1 år kanske? I två olika lägenheter med mamma o syrran efter skilsmässan. Robertsfors också, tills jag flyttade hit då för drygt 6 år sedan.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

"Svimma, skuldsanera (som om det fanns något val då), shoppa, skänka, slänga. " (-Fade)
Ah, så bra skrivet att jag bara kan hålla med då.



Sen är jag lat och orkar inte hoppa runt i bloggar och utmana folk nu. Jag behöver sovva. Faktiskt. Men varsågod och ta åt er ändå! :D

Och släng in en kommentar vetja, om du inte finns med på listan till höger så jag kan läsa :)

Inga kommentarer: