fredag 18 juli 2008

Nu bloggar hon igen!

Molly: No worries :) Nu bloggar jag! Vet faktiskt inte varför riktigt, kände bara inte för det... Ofta brukar jag tänka lite i förväg att "detta ska ner i bloggen" eller att jag sitter här och bara vill skriva. Inget av det har inträffat senaste dagarna, utom sent igårkväll/inatt, när jag låg i sängen och verkligen inte orkade :P

Nu har jag egentligen inte heller ork riktigt att skriva, men mer än igår och abstinensen väger mer :P
Lite hektisk barnlös vecka denna... Lämnade Tindra hos mamma/mormor efter mitt kalas i tisdags, så fick hon en vecka ledigt från dagis. Imorn ska jag ner, umgås i några timmar och sen skjutsa gullungen vidare mot farmor och farfar, där hon ska va till på söndag. Lär sakna ihjäl mig. Sen ska hon kanske direkt därifrån till pappan en vecka... Ojoj, så tungt. Men skönt för henne, få va ledig! Blir nog nästan 3 veckors ledighet för na då.

Idag provade jag något nytt... Och det var inte alls så illa! "Ändamålet helgar medlen" fast det stämmer ju inte riktigt heller, men... Ah, det kändes inte fel ändå, bara bra :)
Och mindre kryptiskt än så blir det inte!

Måste bara säga att jag verkligen uppskattar kommentarerna, skitkul att få se att det finns de som läser! :) Även om jag egentligen skriver mest för min egen skull.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, man får verkligen abstinens av att vara utan sina barn, bläää, även fast det är lika skönt även för dem att få vara lite ifrån, det händer lite annat. Du fixar nog till något kul att göra, passa på! *L*

Ja, gör mig nyfiken bara, det gör inget...haha Kryptiska saker ska man aldrig skriva något om,,,

Tackar, jag känner det lika,,,,ang. bloggandet!

Ha en fin kväll, ska nu gå vidare i mitt bloggläsande, har annars suttit och lagt in massa bilder från vårt besök på Borås djurpark i kväll, kul!