fredag 18 juli 2008

Jag har en lite jobbig ovana att stanna uppe -alltid- minst en timme efter jag kommit hem från jobbet, just nu en timme och tio minuter. Det är lite dumt när jag behöver sömnen.
Vet inte vad jag gjort heller, ut med hunden en stund sen har jag mest suttit här :P Stackars lata och otroligt bekväma hund, vägrade ju gå ut innan jag for på jobbet, för då regnade det! Haha. Hon är bra knäpp ibland. (Jag lyckades få henne ut, men efter 2-3 meter vände hon om och väntade på att jag skulle öppna dörren igen.)

Ätit 2 burkar blåbärspuré nu och hoppas att det hjälper magen. Lätt att få ner iaf och något lär jag behöva innan jag sover. Är inte magsjuk alls dock, men haft ont på typ samma sätt till och från sen 18 idag (igår), men känns redan betydligt bättre sen jag sluta jobba.
Det tar emot lite, men jag måste jobba imorn med. Hoppas magen är bra då bara..!
...Om så är fallet blir det nog Dragrace och Trästock på lördag, onyktert dvs.

..En timme och tjugo minuter nu, tog ett tag att skriva. Aningen stirrig kanske...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja alla har vi våra laster,,,,,

malle sa...

Ja, jag tror det handlar om att kunna sitta här och göra ingenting, va ledig.. :P Är likadant när Tindra sover, måste jag sitta vid datorn ett tag..