söndag 20 juli 2008

Jaha, denhär tiden hade jag nästan tänkt sova själv. Nu sover inte ens Tindra än och min säng är ännu halvt obäddad -som i utan lakan osv.
Håller på fylla upp badet också, är så fruktansvärt spänd i både ryggen och nacken. Och så måste jag ju vara ren i en ren säng :) Såklart!

Har kanske vart lite för snäll med Tindra idag också. Måste ju passa på nu när hon är här en hel dag. Hon fick se tv, spela på datorn (ingetdera görs dagtid normalt sett), äta liiite godis (fast det inte är lördag. Jag har ju alltid glömt ge henne en sån polkastång som hon har i sitt rum. Klart hon fick.) och till middag blev det pannkakor. Fast det vart inte riktigt pannkakor av det måste jag säga, de misslyckades nå grymt. Brände fast, fnasades sönder och knölades ihop till korvar.
"Men det gör ju inget, det går ju äta ändå!" tyckte min lilla snutta och gott tyckte hon också. Jag var mer missnöjd, men ja det gick ju äta :P
Och just det, enda promenaden vi var ut på tillsammans fick hon välja vägen -kortast möjliga såklart. Hm, får hoppas att hon inte förväntar sig allt detta även på tisdag nästa vecka -nästa lediga dag vi har ihop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja absolut att man ska skämma bort sina barn lite extra när det är lov,,,*L*

malle sa...

precis :) och när hon vart här så lite.. vart ledig mer hos andra.. klart mamma måste va snäll :)